Liberty-Unleahsed
Być może niektórzy z was zapomnieli już o tym, że taki mod w ogóle powstaje. Parę dni temu, jego główny twórca – VRocker – postanowił napisać notkę na blogu LU.
Możemy przeczytać, że ponowne pisanie kodu idzie dobrze, od czasu gdy Mike (kiedyś deweloper VC-MP i SA-MP) dołączył do teamu. Teraz mod powinien być bardziej stabilny i do tego szybszy w działaniu. Ponadto doszło do modyfikacji kodu sieciowego co pozwala na lepszą synchronizację, w porównaniu do poprzednich wersji alpha, przy mniejszym zużyciu łącza. Multiplayer opiera się na najnowszym wydaniu RakNet u, więc bugów sieciowych nie powinniśmy się spodziewać.
Pojawia się także informacja o GUI jakie będzie używane w grze. Ono także uległo zmianie od czasu gdy Mike dołączył do ekipy LU. Teraz jest ono znacznie wydajniejsze i elastyczne. Pomimo, że od bycia kompletnym dzieli je długa droga, to już teraz pozwala na podstawowe operacje. Trzeba również zauważyć, że nowy interfejs będzie pozwalał na zmianę swoich ustawień podczas gry, bez konieczności rozłączania się z serwerem.
Oprócz powyższych części multiplayera, VRocker pracował także nad master serverem i przeglądarką serwerów. Są one ciągle dalekie od ukończenie, jednak praca nad nimi idzie dobrze. Póki co, trwają dyskusje na temat opcji jakie powinna mieć przeglądarka, aby była wygodna w użytku i miała sporo możliwości. Możliwe jest, że będzie opcja rozmowy z osobami, które są podłączone do serwera poprzez okienko czatu (podobne do tego w MTA:VC 0.5) wbudowane w klienta. Miejmy nadzieję, że pomysł wypali.
To tyle na temat Liberty-Unleahsed, miejmy nadzieję, że z biegiem czasu będzie się pojawiać więcej informacji, screenów i filmów prezentujących rozgrywkę. Póki co, wydanie modu przewidywane jest na ten rok, prawdopodobnie okolice listopada/grudnia.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.