Brudna robota u Stubbs

Brudna robota dla Stubbs a to zadania zlecane przez kongresmana Thomas’a Stubbs’a przez telefon komórkowy. Aby zacząć pracę wybierz w komórce kolejno Menu/Kontakty/Stubbs/Praca. Kolejność, w jakiej występują te misje są całkowicie przypadkowe. Za ukończenie każdego z pięciu zadań dostaniesz 1000 dolarów.
Dziwka na telefon

Stubbs chce, abyś zrobił zdjęcie kolegi kongresmana zbierającego do swojego samochodu prostytutkę.

Weź swój motor i udaj się w wyznaczone miejsce. Po przyjeździe, musisz wejść na dach, aby mieć dobry widok. Stań na znacznik, po czym Johnny zadzwoni do Stubbs’a. Poinformuje cię on, że człowiek, którego musisz sfotografować jedzie w czerwonym Cognoscenti.

Po minucie polityk przyjedzie. Poczekaj, aż prostytutka  zacznie z nim rozmawiać, a następnie zrób  zdjęcie. Jeżeli wszystko jest w porządku, będziesz w stanie wysłać je do Stubbs’a. Po krótkiej chwili, samochód odjedzie, a ty otrzymasz zapłatę.

Gdy akcje zniżkują

Stubbs chce, abyś uratował pewną kobietę, która zarabia nieco więcej pieniędzy niż powinna mieć.

Weź samochód i dostać się na miejsce. Policja zablokowała wszystkie alejki, więc będziesz musiał zabić wszystkich policjantów.
Gdy dojdziesz do środka, zabij wszystkich federalnych w pobliżu, a następnie stań za uwięzioną kobietą i odwiąż ją. Gdy, już będzie wolna, wsiądzie do samochodu, do którego ty też wsiądź
Dowiesz się, że musisz ją zabrać do lądowiska nad Booth Tunnel.

Na miejscu, będziesz musiał bronić helikoptera przed napastnikami. Po tym, jak wsiądzie do helikoptera, ujrzysz scenkę, na której wsiada do swojego jachtu i odpływa.

Awaria komunikacji
Stubbs potrzebuje abyś sprzątnął kogoś, kto ma zamiar opublikować w prasie „delikatne” informacje

Będziesz mieć około minuty, aby dotrzeć do miejsca docelowego. Po przyjeździe, facet powie ci, że ty i Stubbs będziecie mieli kłopoty i wsadzą was za kraty.  Mężczyzna będzie próbował uciekać, lecz nie pozwól mu na to najlepiej strzelając do niego od razu. Gdy już będzie martwy, możesz zadzwonić do Stubbs’a o zakończonej robocie.

Znając mnie, znając ciebie

Stubbs chce, abyś ukradł samochód Bryce a Dawkinsa i podłożył tam pluskwę. Mówi, że będziesz musiał jechać niezgodnie z GPS, aby zdążyć na czas.
Weź motor i dostań się do domu Bryce a na Westdyke gdzie znajdziesz pomarańczowego Infernus’a. Wsiądź w niego i go doprowadź na drugi koniec Alderney, gdzie zamontowana zostanie pluskwa. Jeśli samochód został uszkodzony na trasie, zostanie również naprawiony.

Po całej akcji, będziesz miał około 3 lub 4 minuy, aby doprowadzić go z powrotem. Tym razem jednak, nie możesz uszkodzić samochodu, albo Bryce zorientuje się, że coś jest nie tak. Zostaw go w takim samym miejscu i takim samym stanie obok domu, a następnie opuścić teren.

W pewnym momencie po zakończeniu misji, otrzymasz wiadomość tekstową od Stubbs’a z numerem, na który możesz zadzwonić, jeśli chcesz podsłuchać Bryce’a.

Pierwsze wrażenia
Stubbs chce zabić kolegę senatora w kawiarni Superstar.


Po dotarciu, wejdź do środka kawiarni, wyceluj w odpowiednią osobę i po prostu sprzedaj mu parę kul. Jego ochroniarze rzucą się na ciebie i także zaczną strzelać, lecz nie będzie z nimi większego problemu. Po tym, gdy nasz cel jest martwy, musisz oddalić się na pewną odległość od miejsca zbrodni, a misja zostanie zaliczona.

Powyższe misje zaliczają się do 100% gry.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz