Kolejne informacje o Vice City Online

Witam. Nowy multiplayer Vice City Online prężnie się rozwija! Niedawno ich ekipa wydała nowe wideo z wersji beta, jednak Rockstar je usunęło. Dla przypomnienia, przedstawiam 1 trailer z bety. Chciałbym przedstawić wam główne informacje o tym nowym multiplayerze:

” Zbudowany w LUA system programowania map.
” Około 200 funkcji programowania map i anty-crashowych funkcji.
” Około 30 programowalnych callbacków w pierwszej edycji
” Obsługa serwera do 100 slotów.
” Unikalna przeglądarka serwerów.
” Serwer działa na Linuxie oraz wszystkich Windowsach.
” Programowalna tablica wyników.
” Dynamiczny system obiektów (obsługuje 200 globalnych obiektów i 100 lokalnych obiektów).
” Dynamiczny system aut. (obsługiwanie do 200 aut w pierwszej edycji)
” Zsynchronizowane chodzenie / samoloty / helikoptery / łodzie / bronie / turretsy / huntery / sea sparrowsy/ syreny / radio stacje.
” Zsynchronizowany czas i pogoda

” Możliwość ustawienia do 100 statycznych aktorów (No player control/npc)
” Specjalne skiny aktorów / Skiny Tommy ego Vercettiego / Skiny cywili obsługiwane.
” Zsynchronizowany spawn postaci, możliwość dania na spawnie do max 3 broni.
” Programowalne animacje.
” Możliwość stawiania checkpointów/markerów.
i wiele, wiele więcej!

Zapowiada się naprawdę fajny multiplayer
A na koniec, przedstawiam film z bety:

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz